lördag, april 04, 2009

no booze u lose

igår var det dags för ännu ett 30-årsfirande. abzinther ställde till med kalas på södra bar. innan bjöd o och jag flätan och andra hälften på middag. lyckades göra min första pannacotta och den blev alldeles fantabulous.

ibland har man moments när man känner sig alldeles hemma. så kände jag igår när jag träffade grabbarna grus igen. i många år var vi en och samma. vi formade varandra. en konstig familj där alla visste i princip allt om varandra. sen gick det en massa år förbi och igår träffades vi igen. mys!

idag blev det födelsedagspresentsletande mitt i ett soldränkt södermalm inför kvällens partaj . lyckades spilla ner hela min jacka med 'giro m bröd'-klegg, men vad gör det när man sitter och lapar sol.

imorrn blir det jazzbrunch och sedan biiiiiioooooo. ah... det är väl ingen idé att börja tänka på hur lite pengar jag har kvar bara en vecka efter lön....!

Inga kommentarer: