onsdag, april 01, 2009

hej...

... gräddnos! tänk att du har hittat hit! fantabulous!

körigt, körigt ikväll. fick en massa kläder tvättade samtidigt som jag åt på lokala sushihaket med plätten och sedan gick ner en sväng till papa ray ray för att hinna säga hej till gräddnos.

och eftersom jag ändå är här nu, så kan jag ju berätta att solen har hittat fram, min lönehöjning har börjat rulla in, skatteåterbäringen blir fiiiiinfin, en resa till mallis är köpt och o har flyttat hem. med andra ord - glassigt!

(appropå glass. nya ben&jerrysglassen som säljs genom gb. mumsfilibabba! )

och som en liten sammanfattning sen sist:
mycket 30-årsfester har det varit, en inflyttningsfest hos exsambon, en 25-årsmiddag, några AWar med människor från förr och massor med mysiga fikastunder och middagar med mysiga människor. tror inte att mitt liv har varit så fullproppat med roliga grejer sen dackefejden.

så.. tills nästa pms-monster tittar ut så passar jag på att andas. aaaaaaandas.

ja, och så en sista grej. den här spikmattan som jag har investerat i - grymt! först gör det ont, sen börjar blodet att pulsera, hipp som happ så somnar man och vaknar alldeles utvilad och med ny energi. bra bajs helt enkelt!

Inga kommentarer: