söndag, mars 15, 2009

aaaaargh...

... jag är för gammal för att supa mig redlös två kvällar i rad. sick and twisted, vad jag är trött och sliten.

i fredags körde krullet o jag barrunda på söder. crazy följde med och käkade och sedan även sväng till morfar ginko. sedan fortsatte jag och krullet till ett litet litet litet mysigt hak där vinet inte var särskilt dyrt (iofs inte var särskilt gott heller) och där man kunde sitta och prata hur länge som helst. sedan blev det drinkar på vampire lounge. jag var sugen på att fortsätta barrundan, men krullet tyckte att vi kunde avsluta kvällen hemma hos mig istället. det var nog alldeles riktigt tänkt av honom. satte oss i soffan och sedan somnade jag sekunden senare. trevligt sällskap....! (dock bättre än psykbryt kan tänkas)

sov som fy fan på lördagen innan jag tvingade mig upp ur sängen för att möta upp öran, flätan och flätans andra hälft. lyckades få ner två drinkar innan vi fortsatte till braxens 30-årsfest. där bjöds det på massor med mat, bubbel, vin och öl. fantastiskt trevlig tillställning! var vid något tillfälle på väg hem, men lyckades somna på värdparets säng och vaknade av att nästan alla gäster hade gått hem. kravlade mig hemåt i gryningen - något illamående, något sliten.

upp klockan jättetidigt på morgonen av att krull och crazy kom och hämtade upp mig för lite frukostbuffé på café string. var förmodligen full fortfarande... efteråt mötte jag upp plätten och sjukt nog följde jag med och tränade. dansaerobics stod på schemat och jag var sååååååå nära att spy varje gång vi skulle göra en piruett eller en vanlig vändning eller någonting som egentligen innebar att jag rörde snabbare än en snigel.

nu blir det ligga i soffan och glo på tv resten av kvällen. krull har blivit dumpad av crazy för kvällen och är nog på väg hit. trevligt med sällskap.

Inga kommentarer: