torsdag, maj 07, 2009

mikrofonlooken regerar

har precis kommit till jobbet med nya afrot. inga kommentar utom en. r sa 'lockigt'. hm... oengagerade kollegor or what? well... eftersom r inte sa 'lockigt, va fint' drar jag slutsatsen att det blev tummen ner för nya frillan här på jobbet. spelar ingen roll. jag är löjligt nöjd.

annars är jag precis hemkommen från en inte alldeles okänd spansk ö. oslagbar kombination av fantastisk semester och majsan och sivan som ypperliga resekamrater. jag hoppas att jag får både återvända till ön som att resa med samma sällskap igen.

hela den här våren har jag umgåtts ovanligt mycket med mina fantastiska vänner. ju mer desto bättre. inget ont om vår, värme och sol, men energin som kompisligan (mestadels från förr, men även newbies) har gett mig är oslagbar. att o har kommit hem är också riktigt svordomsaktigt mysigt.

snart väntar kroatien. annorlundad resesällskap och annorlunda semester. tror inte att jag kommer vara lika utvilad efter den resan. appropå semester så eftersöker mor och far lite sällskap över jul och nyår, så det kanske blir att ta en sväng till andra sidan jordklotet i slutet av året. jobb=lön=rules.


Inga kommentarer: