onsdag, februari 24, 2010

sleepless in stockholm

... är väl inte helt korrekt faktiskt, för jag sover faktiskt. Dock så mycket mindre än vad som är hälsosamt. Att vakna vid tretiden och hjärtat klappar som fy fan är inte alls skojigt. Imorse lyckades jag få "sovmorgon" till klockan fem och sen blev det OS i skridskoåkning på tv för att lugna ner hjärtat lite.

Så... Bryta trenden kanske? Skriver istället om vad som håller mig flytande just just just nu:
- Salsaläraren kämpade sig hit till Stockholm från Uppsala trots snökaoset och hade en sjukt rolig lektion i måndags. Jag fick lite mer tips än vanligt för att förbättra salsasvanken och jag snackade med fler människor än vanligt. Bästa lektionen hittills faktiskt.
- O (nuff said)
- Mina finaste och mina bästa (jag hoppas att jag säger det till er tillräckligt) - må jag aldrig gå vilse igen och glömma bort vilka ni egentligen är

Inga kommentarer: