måndag, december 14, 2009

Ska jag eller ska jag inte

.. skriva här eller inte. Nu blev det så. Kanske är jag inspirerad av alla som helt plötsligt startar nya bloggar. Förmodligen.

Vad har hänt sen sist? Barn har blivit gjorda - inte av mig och O skönt nog. Förhållanden har spruckit - inte mitt och O:s skönt nog.

Jag fick en mysig semester i somras - dock inte mer än fyra dagar med O. Hängde i Österrike och hängde på Gotland. I Österrike blev jag omhändertagen av en mysmormor i en alpstuga. Tänk om man fick återvända dit igen... Mycket är möjligt, men just det känns omöjligt faktiskt. På Gotland blev jag omhändertagen av en preggo-Flätan. Feeder eller inte, men hon fick mig att grilla Pollysar när mashmallowsen tagit slut. En semester på Gotland nästa år är taget!

Hösten har i princip antingen sniglat sig fram eller bara flugit förbi. Jag fyllde ny förstasiffra. Inte så spännande, annat än att jag fick jättefina presenter. Att fylla jämnt är teh shit.

Jobbmässigt alltid ångest. Privatmässigt alltid ångest. Julmässigt - fanihelvete vad efterlängtad resa till mor och far på andra sidan jorden.

Inga kommentarer: