måndag, maj 03, 2010

it's a new day...

Been a while...

Hade kunnat skriva lite här förra veckan när jag var hemma från jobbet och allt, men hur kul är det att skriva om att man spyr... Vilket jag förstås gjorde. Inte så länge, men tillräckligt för att vara hemma från fabriken i två hela dagar. Det var ju valborg i helgen. Man tycker ju att jag borde undvika självförvållat illamående efter den veckan, men nej. Man lär sig nog aldrig. Grillning och drickning i goda vänners lag...

(btw, jag vet att det är tre - kanske fyra - personer som följer den här bloggen, sen är det som en osäker dimma och jag censurerar kanske onödigt mycket om det i själva verket kanske bara är ni tre-fyra personer som läser. isf vet ju ni redan vad jag censurera och inte, så... )

... resulterade i en bakislördag. Samma valborgsgäng - minus O som tyckte att toaletten var en bättre vistelse en lördagkväll - tyckte att bio var en passande syssla dagen efter. Och jag måste säga att Kollega inte får välja film igen! Clash of the Titans. Worst of all Movies (made). Typ.

Happ. Inser att jag faktiskt inte har nåt att skriva om den här veckan heller. Möjligtvis att jag igår bokade in en så jäkla rolig resa i höst. Det blir sangria vid poolen, upptäcktsfärden på ön, bbq med brandmän osv osv. Ah, ett hus fullt med sjukt roliga tjejer! Kan inte bli bättre.

Inser också att jag har skrivit prick prick prick väldigt många gånger i det här inlägget. Jag avskyr folk som skriver prick prick prick alldeles för mycket. Måste genast sluta skriva själv. Risken för att jag börjar missbruka prick prick prick är alldeles för... damn... bajs... nej... sluta... argh...

Inga kommentarer: